pátek 30. listopadu 2018

Trocha tvoření

Už jsem se zmiňovala, že jsem začala zase tvořit. Není toho moc co jsem vyplodila, ale potřebuji obnovit pár ozdob na vánoční stromeček a něco k dárkům- Tak zatím tohle.













Nakonec jedna záložka do knihy.
Nechce se mi do velkých projektů a tak zatím jen takové drobnosti. Třeba ten elán zase přijde, ale zatím není.
Na vločky předlohy mám, můžu v případě zájmu poslat, ale zvonky jsou z hlavy, takže smolíček.
Všechno je snadné, zvládne to i začátečnice. Háčkovala jsem z příze Maxi s lurexem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.