neděle 23. prosince 2018

Finiš před Štědrým dnem

Na dnešek jsem si naplánovala pečení vánoček. Proto, že jich peču víc než jednu, zadělala jsem si těsto z kila mouky. Dvě z našich vnoučat nejí hrozinky, tak dvě vánočky jsou bez nich. Ostatní jsou tak, jak mají být. Jednu jsem dala do formy, tak se nedá nic pokazit, ostatní jsem upletla a tam je to sázka do loterie, aby se nerozjely. Pro jistotu do nich zapichuji špejle, ale i tak se může stát, že se rozjedou.



Ta poslední a největší je ještě v troubě, ale tady to dopadlo dobře. Napravo je z formy další dvě pletené. Ta nalevo se potvůrka chtěla rozjet, ale nestihla to. Mrkající

Ovšem ta poslední se přece jen rozjela, ale hlavně, že "nespadla". Jsem spokojená. Ráno už bude jedna nakrojena ke snídani. I za cenu, že neuvidím zlaté prasátko.

A nakonec bílkový chlebíček ze zbylých bílků
Přeji Vám, aby se vánočky povedly, pokud ovšem pečete a v klidu jste prožili Štědrý večer.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.