sobota 29. prosince 2018

Nový rok je za dveřmi

Vánoce jsou minulostí a čeká nás poslední den v roce, který je spojen s bujarými oslavami. Mě se to netýká, protože alkohol mně nic neříká, do šantánu nechodíme a TV programy nestojí za nic. Takže pro nás den jako každý jiný. Uděláme si něco na zub, nejspíš tataráček s topinkami, o půlnoci si připijeme bublinkami a tím starý rok hodíme za hlavu. Já na něj nebudu mít dobré vzpomínky, protože mě od jara provázely zdravotní potíže a táhnou se do teď. Proto se upínám k nadcházejícímu roku s nadějí, že bude trochu lepší. Velké změny nelze očekávat, ale stačí jen malinko, aby ubylo starostí, zdraví se aspoň nehoršilo, když už lepší být nemůže. Na to jsem včera uháčkovala jednoho anděla, jako symbol ochrany vyšší moci nejen mé rodiny, ale i Vás všech, kteří jste se stali mými blízkými prostřednictvím mého blogu. Přeji Vám do nového roku jen to nejlepší co si můžete přát a hlavně zdraví, protože to se koupit nedá. Mým největším přáním je, abychom se tady ve zdraví mohli ještě dlouho potkávat.







Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Veselé Velikonoce

 Všem mým příznivcům přeji veselé Velikonoce a krásné jaro prožité na zahrádkách, v přírodě a hlavně v poklidu.