čtvrtek 30. ledna 2020

Když mě přepadne tvořivá

Už jsem si myslela, že po všech těch peripetiích s prostředníkem na pravačce už se ten stav nevrátí. Jen jsem si dala ruku trochu do pořádku, je to tady zase. V šuplících komody je ještě dostatek nasyslených přízí, které musím zpracovat, protože nikdo jiný to za mě neudělá, ale na konci jsem s drobnostmi, kterými je občas třeba háčkování doplnit. Blíží se jaro a s ním Velikonoce a tak jsem zvažovala, že obnovím tradici a pro své koledníky zase něco uháčkuji.Už mě přestalo bavit vyfukovat dlouho dopředu vejce a pak výfuky obháčkovávat. Trochu jsem si to chtěla usnadnit a tak jsem si objednala polystyrenová vajíčka a ta budu zdobit jednodušším způsobem.Současně s tím jsem si v galanterii přiobjednala balíček zbytků krajek, prýmků a dalších drobností.Vybírat jsem nemohla, ten balíček byl daný. Ne všechno se z něj bude hodit, ale většina ano. K tomu jsem vybrala nějaké mašličky a perličky a tak můžu začít. Tedy, už jsem začala, ale ještě je toho dost, k tvoření.



Tak to je zatím jen malá ochutnávka. Ještě potřebuji koupit jutový motouz, ale to až příští týden, až pojedu do Brna.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.