čtvrtek 14. května 2020

Balkónovky

Letos jsem zvolila na balkon surfínie. Bude hodně barevný, protože jsem se rozhodla pro žlutou, bílou, fialovou a červenou. Na dvorku to bude letos jen zbytek begónií, které už mám mnoho let a přes zimu některé odešly. Také poslední fuchsie vzala za své a tak mám nakoupené nové. Čtyři kusy mně koupila sousedka, ale nějak špatně proběhla komunikace a tak místo převislých přivezla vzpřímené. No, ale tím jsem na tom vydělala, protože manžel jel koupit ty převislé. Dvorek krásně pokvete a na to se těším. Fuchsie zatím nekvetou, takže fotky dodám později. Na dvorku udělám pár úprav, protože mám i hodně babičkovských muškátů a musím je rozdělit mezi balkón a dvorek. Až budu hotová, pochlubím se.



A také mám truhlík macešek . Ty půjdou do pítka pro včelky. Jen nemám zatím dost oblázků. Možná je nahradím mechem.



A před mrazem jsme všechno nanosili na schody do podkroví. Nakonec to bylo zbytečné.
Pankrác se udržel jen na nule. A teď už předpověď nenapovídala, že by mělo mrznout, tak šly hned další den na balkon. Pěkně na ně v noci na dnešek napršelo, takže jsem spokojená. Barely jsou naplněny vodou až po vrch a tak už může být zase teplo.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.