pondělí 2. října 2023

Lavička, jako z prdu kulička.

Zrenovovaná, původně velmi lágricová lavička, na níž prostorově výrazná osoba jako jsem já seděla se zatajeným dechem.Objevila jsem ji kdysi v nějakém eshopu a moc se mi líbila. Když přišla domů, bylo jasné, že sde s ní jednou bude muset něco udělat. Ale znáte to, nejsou lidi a tak se její renovace stále odkládala. Až teď přišla ta pravá chvíle. Syn s vnučkou natírali štít a tak bylo rozhodnuto , že se dá dopořádku i dvorek a s ním i ta lavička, stůl a druhá lavička. Stů a ta druhá lavička se bude muset obrousit a znovu natřít. Na tuto lavičku musel stolař nařezat nové latě, poněkud robustnější, než byly ty původní. Vnuk latě natřel, manžel natřel kovové části a dal všechno do kupy. Já už jsem dílo jen vyfotila. Díky kluci. Kdyby někoho mrzelo, že se na nové podobě lavičky nepodílel, nezoufejte. Počasí nám zatím přeje a prostoru na renovace je tady dost.






3 komentáře:

  1. Jitko, renovace se povedla 👍na chalupě je pořád co dělat, hlavně,že jsou k ruce pomocníci.🍀

    OdpovědětVymazat
  2. Jituško mám ráda takové proměny. A lavička bude sloužit dál... Hezké dny přeju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Lavička se povedla, tak přeji, aby měla pořád koho nosit. Před léty jsem nechala taky sem vyrobit lavičku, je stabilní, ale už není, kdo by na ní chtěl posedět. Třeba se najdou návštěvy, které ji ocení - zatím sedají na sedákách na zápraží. Nechám ji v domě, aby nechátrala, kdyby na ni přišla řada pro návštěvu :-)

    OdpovědětVymazat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.