středa 25. října 2023

Zážitek seniorky

 Můj dnešní zážitek na úřadech byl mimořádně poučný. Musím začít od samotného začátku. Tedy , protože v místě, kde se poslední roky vyskytuji, je mizerný signál potřebný pro správnou funkci mobilního telefonu, nechodily mně stoprocentně potvrzovací sms s kódem pro přihlášení do Georg České spořitelny, kde mám účet. Dohady mezi operátorkou České spořitelny a O2 mě přivedly nakonec k tomu, že byla špatná baterie v mém mobilu a tak jsme jeli koupit novou. To všechno vedlo k tomu, že už můžu opět platit účty z pohodlí svého domova. Velké pozitivum, a o to se chci s Vámi hlavně podělit bylo, že jsem se dozvěděla, že všechno, co se týče mého účtu v bance, tedy platby, a veškeré pohyby na účtu, které jsem doposud měla zpoplatněné, můžu mít jako seniorka po 70 roce věku, zdarma. To se ale nikde nedozvíte, aspoň ke mně se ta informace nedostala, až teď. Tedy jsem se vydala do pobočky České spořitelny v Boskovicích. Při řešení s bankéřem, mimo jiné velmi milým a vstřícným člověkem, jsem zjistila, že nic nevyřídím, jelikož mám od jara propadlou občanku. Nicméně mně ten milý pán poradil, že kvůli výměně občanky nemusím do Brna, ale že to můžu vyřídit přímo v Boskovicích. Poradil mně kde sídlí úřad a tam jsem měla další skvělou zkušenost. Během několika minut jsem byla vyfocena, otisknuty ukazováčky na obou rukách a novou občanku bych měla mít do 14 dnů vyřízenou. O tom mě budou informovat mailem. Ještě bych zapomněla na dalšího milého, mladého člověka, který na mě chromajzla čekal, aby mně podržel vchodové dveře do budovy úřadu. Z toho, co jsem dnes měla za zážitky musím konstatovat, že to s těmi úředníky a mladými lidmi není tak špatné, jak by se mohlo zdát. Když se starý člověk setká s dobrými lidmi, zvláště v této divoké době, ocení to dvojnásob. Děkuji všem, se kterými jsem se dnes setkala. 



1 komentář:

  1. Jitko, s úředníky poslední roky mám moc dobré zkušenosti. Nemohu si vynachválit. Platby zdarma nad 70 - to je psáno v nových podmínkách, ty mi chodí mailem - ke stažení. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.