pondělí 29. července 2024

Na dvorečku

 Konečně jsem se dočkala svého vysněného posezení na dvorku. Dlouho jsem kolem toho kroužila a stále jsem nebyla vyslyšena Původní stůl už měl uhnívající nohy, bylo by potřeba ho řádně zrenovovat a stále se do toho nikomu nechtělo. A tak jsem začala pátrat na internetu až jsem si našla to, co jsem nakonec přes odpor mého muže koupila. Výhoda mých nákupů je v tom, že objednávám z pohodlí domova a prodejce vše doručí až domů. Netřeba si obstarávat ještě někoho s velkým autem, aby to dovezl.A tak nakonec byl stůl a židle oceněn i manželem a možná ještě někdy uslyším, že to vlastně byl jeho nápad. Vnuk se sousedem  stůl smontoval a já mám klid v duši do doby, než mě zase něco napadne.





A tak když už jsme na tom dvorku, přidám ještě pár fotek kytiček







4 komentáře:

  1. Jitko, to znám až moc dobře, napřed nééé a pak to já ☺Hlavně, že jsi spokojená a budeš mít kde odpočívat. ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Tetkapernikarka
    Jitu, paráda 👍 Ať se Ti tam, ve společnosti kytiček i rodiny, hezky odpočívá a relaxuje😊☕️🍉 Alena

    OdpovědětVymazat
  3. Krásnýýýýý a myslím, že jsi vybrala velice dobře 👍. Už se k vám těšíme 🥰.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se těšíme na každou vaši návštěvu. Poznala jsem, že jsi to Ty.

      Vymazat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Hrnkové knedlíky

 K dnešnímu obědu jsem dělala pajšl a k němu houskový knedlík. Dělávala jsem tyto knedlíky už jako mladá, samostatně hospodařící hospodyňka....