čtvrtek 18. července 2024

Vepřová konzerva podle "Kadlíka"




4 komentáře:

  1. Jitko,sice pracné,ale jako když najdeš jak není čas na vaření.👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezdá se mi to pracné, už jsem to jednou dělala a teď co mám elektrický zavařovací hrnec tak to bude brnkačka.

      Vymazat
  2. Tetkapernikarka
    Elektricky zavařovací hrnec si pochvaluje i dcera.
    U tohoto článku jsem si zavzpomínala.
    Když se hospodařilo , vše se muselo i zpracovat a taková sklenice se zavařeným masem, když se přišlo z políčka, jak přišla vhod. A byla to i dobrota.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A když k tomu přidáš čestvý chlebík, je to lepší pochutnáníčko než na sebelepším dortu.

      Vymazat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Rizoto s krabími tyčinkami

Dnešním obědem jsem chtěla trochu odlehčit našemu zažívání. Udělala jsem tedy rizoto s krabími tyčinkami, hráškem a paprikou. Bylo to rychlé...