čtvrtek 7. června 2007

Devatenáctý den

Dnešní den je pro naši Yorgu i pro nás velmi smutný. Osmnáct dní jste mohli sledovat vývoj štěňátka, kterému jsme společně vybrali jméno Baddy. Zdálo se, že už má to nejhorší za sebou a že z něho vychováme krásného pejska. Všechno je jinak. Včera večer už Baddy nedopil svoji dávku krupičné kaše s mlékem. Ve 22 hodin usnul jako dudek a já jsem šla spát hned za ním, protože deficit spánku už se začal projevovat. Byla jsem hrozně unavená. Asi ve tři ráno jsem se vzbudila tichým kníkáním. Byl to Baddy. Šla jsem se na něho podívat v domnění, že má hlad ale viděla jsem, že jeho tělíčko vykazuje stejné známky vyprchávajícího života, jako jsem viděla u prvního štěňátka.O mléko už nejevil žádný zájem a tak jsem ho ještě přikryla a uložila na jeho oblíbené místečko v tunelu vyrobeného z elektrické podušky.V pět hodin ráno už nebyl Baddy mezi námi.Yorga je smutná, že přišla o štěňátko a my s manželem, proto, že přes značné úsilí jsme ho nedokázali udržet při životě.Smutno je nám i z pohledu na Yorgu, která chodí jako tělo bez duše a stále Baddyho hledá.Tohle už nechci víckrát prožívat a proto už to byl poslední pokus o štěňata. Když vám píši tuto zprávu, nevidím pro slzy na monitor. Proto to zkrátím . Je mi líto, že Baddyho příběh už nemá pokračování.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.