pondělí 13. srpna 2007

Háčkovaná dečka

Konečně jsem se dočkala scaneru ale jelikož je to "těchnika balšaja" je pro mně zatím velký oříšek naučit se na tom dělat různé blbinky.Proto je text poněkud drobnější. Ne a ne to dát na blog ve větším formátu.Vydržte, budu na tom laborovat tak dlouho, než podlehnu já nebo scaner.Tohle je předloha pro ty z vás, kterým nevyhovuje kreslený popis.





Zdroj: Časopis Háčkování našich babiček č.3 autorka Ilona Martincová
Poznámka admin. Kdyby snad někdo z vás měl zkušenosti se scanováním a mohl mi poradit, budu ráda, když mi napíšete do zprávy autorovi.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.