pondělí 20. srpna 2007

Po delší době zase několik vtipů


Dlouho jsem nepřidala žádný vtip a proto, že je potřeba se občas zasmát, několik jsem jich pro vás vybrala. Na můj blog chodí převážně ženy, tak proč se nezasmát vtipům o mužích.


Muž měl už po krk stálého komandování od manželky, tak zašel k psychiatrovi, co s tím. Psychiatr mu poradil, jak si budovat sebevědomí a dal mu knihu o asertivitě. Chlap ji v autobuse cestou domů celou přečetl. Přijde domů, vrazí do dveří, přistoupí k manželce, ukáže na ni prstem a řekne: "Odteďka chci, abys věděla, že JÁ jsem pán v tomto domě a MOJE slovo je zákon! Chci, abys mi teď připravila dobré jídlo, a když ho sním, očekávám bohatý dezert. Po večeři mi připravíš koupel, abych si mohl oddychnout. A po koupeli, hádej, kdo mě obleče a učeše... ?" "Nejspíš někdo z pohřebního ústavu", odpoví mu žena.


Manžel dorazil domů nečekaně brzo. Sundal boty, natáhl trepky, koukl do ledničky a nic v ni nenašel. Rozhodl se podívat, kde vězí jeho žena, ta mu snad poradí, co na zub. K svému velkému překvapení ji našel v posteli, rozpálenou, zpocenou ... "Co ti je, proboha," vylekal se. "Snad nejsi nemocná?" "Nevím," heká žena, "asi srdce... Běž k sousedům a rychle zatelefonuj pro pohotovost..." Muž vyběhne z ložnice a v předsíni málem zakopne o svého pětiletého syna. Ten ho chytí za nohavici: "Tatííí, tatííí, nahatej strejda je schovanej ve skříni..." Muž se zarazí, otevře skříň a tam sedí jeho nejlepší přítel, tak, jak ho pánbůh stvořil. "Ty ses asi zbláznil," vykřikne na něho. "Manželka má nejspíš infarkt a ty mi tady nahej strašíš děti!"


Manžel vyvalený v křesle čte noviny, manželka žehlí - normální nedělní siesta. Najednou se chlapík zvedne a začne si balit kufr.
Manželka se ptá: "Co děláš? Ty někam jedeš?"
Manžel povýšeně povídá: "Jedu do Ugandy Urungy, právě jsem se dočetl, že tam za každý milostný akt platí tři stovky."
Nato manželka odejde do ložnice a taky si začne balit věci.
Manžel za chvíli přijde za ní a vyzvídá: "Ty se taky někam chystáš??? A můžeš mi říct kam?!"
"Taky do Ugandy Urungy."
"A co tam prosímtě budeš dělat?!?"
"Jedu se podívat, jak tam budeš žít ze tří stovek měsíčně..."


Manželům se narodilo dítě černé pleti. V porodnici se manžel na chlapečka podezíravě dívá. "Co koukáš?" spustí na něj žena, "to je ta tvoje mánie, pokaždé zhasnout světlo!!!"


Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Veselé Velikonoce

 Všem mým příznivcům přeji veselé Velikonoce a krásné jaro prožité na zahrádkách, v přírodě a hlavně v poklidu.