čtvrtek 17. července 2008

Ach ty slepice...

Je půl šesté ráno a já sedím za počítačem a čtu si čerstvé zprávy. Řeknete si, "proč babka nespí, když je v penzi"? Copak o to, babka by spala, ale letos jsme koupili tak uřvané slepice, že by probudily svým "zpěvem", jak opatrně říká sousedka i mrtvého.Takže jsem je šla raději vypustit, aby náhodou nějakého nebožtíka neprobraly z věčného spánku. Nasypala jsem jim zrní, vyměnila vodu a to vše s klackem v ruce, protože máme tak útočného kohouta, že musím být připravena i na variantu lítého boje. Ten chlapík stejně jednou skončí v polívce. A počítám, že to nebude dlouho trvat. Musím ho stále sledovat a vyhrožovat mu, aby ho nenapadlo se přiblížit. Taková je to bestie. Manžel ho sice brání, že takový kohout aspoň slepice ohlídá před dravci a podobnou havětí, ale má to marný. Ještě jednou to zkusí a valí do polívky. Minulý týden jsem se k němu neprozřetelně otočila zády, když jsem si chtěla otevřít branku a už jsem jen koutkem oka zahlédla jeho stín. Měla jsem naštěstí dlouhý župan a on po něm sjel na zem. Jinak bych asi utržila nějaký klovanec. A tohle je ten náš rváč.
To jsem se ale rozkecala. Chtěla jsem psát vlastně o něčem úplně jiném. Jak si tak čtu zprávy, padl můj zrak na tento titulek: Ministr Řebíček loni inkasoval za akcie 44 miliónů . Říkám si, to jsou prachy! Ten člověk je do konce svého života přece nemůže utratit. To, jestli je přiznal v daňovém přiznání nebo ne, to nechám koňovi, ten má větší hlavu. Média už se postarají, aby to rozvířila. Spíš jsem se zamyslela nad tím, jak to vlastně v životě chodí. Jedna generace majetek nahromadí a další ho úspěšně rozfofruje. Takových případů už tu bylo...Čím to asi je? Možná tím, že se na získání majetku mladí nepodíleli a tak jim nepřirostl k srdci, nebo si zvykli žít na vysoké noze už jako děti a potom už to jinak neumí a utrácejí a utrácejí tak dlouho, až najednou není co utrácet. Kdo ví... Taky mi přišlo na mysl, že takhle zapeněžení lidé by ve vládě mohli pracovat bez nároku na plat. Svůj post by mohli brát jen jako službu vlasti. Hned bychom je měli raději, že? To mně ale napadají hovadiny, takhle po ránu co? Asi jsem měla raději ještě spát.
Nezapomínejte na červencovou soutěž a hlasujte TADY

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.