středa 2. července 2008

Trpaslíky ne...

Chtěla bych vám prostřednictvím svých fotek ukázat několik míst v naší zahradě, která obývají bytůstky z keramiky. Nejsou to trpaslíci známí z hraničních přechodů od nás na západ. Jsou to výtvory jedné šikovné keramičky, kterou možná znáte z TV pořadu "Chalupa je hra". Mám to štěstí, že jsme sousedky a tak hodně jejich výrobků končí v mé skalce, nebo u nás doma. Sami uvidíte, že to jde s kytičkama dost dobře dohromady. Rozhodně se mezi nimi vyjímají líp, než pověstní trpaslíci. Řekněte sami, nemám pravdu? Nebo máte trpaslíky raději ? Já jsem toho názoru, že proti gustu, žádný dišputát, ale já je nemusím.
A tudy se vchází do do ráje mých skřítků a keramických postaviček. Snad se vám mezi nimi líbilo stejně, jako mně.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Veselé Velikonoce

 Všem mým příznivcům přeji veselé Velikonoce a krásné jaro prožité na zahrádkách, v přírodě a hlavně v poklidu.