pondělí 23. března 2009

Co přinesl dnešek...

Myslím, že už jsme si zvykli na to, jak si s námi počasí pohrává. Nikoho tedy nepřekvapí, že po sobotním sluníčku jsou zase dva dny pod psa. Dnešek obzvlášť, alespoň tady u nás. Fouká studený vítr a dopoledne se přidal ještě déšť. Ani kamna nechtějí hořet. Abych šetřila vlastní kapsu i zásoby zemního plynu, když je ta krize, přitápím si v krbových kamnech. Topím hlavně kvůli naší psině, protože přišla ze zahrady promočená na kůži, jelikož dlouho nemohla najít místečko, kam hodí bobek. Už tři dny ji léčíme plotýnky nebo klouby. Z ničehož nic nemohla vyskočit na své oblíbené křeslo, natož do naší postele. To byla kalamita. Veterinář naznal, že je zakrmená, tedy těžká a to dává zabrat kloubům i páteři. Takže bere něco na klouby, nesmí skákat, což jí ani nejde a musí zhubnout. Náš synáček v neděli, jen tak, suše poznamenal, že jakej pán, takovej krám. Že Yorga nemůže vypadat jinak než panička. Ty děcka jsou ale drzý, že? Ale to jsem trochu odbočila. Chtěla jsem psát hlavně o počasí, protože jsem ráno pořídila nějaké fotky. Celé to nanicovaté počasí zatím nechalo vykvést jen jednu utrápenou sněženku. Vlastně dvě. Pozorné oko diváka může v pozadí spatřit ještě jednu chudinku.




Mám ještě fotku rašících krokusů, které už v nižších polohách kvetou a také se ukazují tulipány. Na jiném záhohě vylezly i narcisky, ale v tom dešti se mi k nim nechtělo.





Smutný pohled... a tak, abych to jaro přivolala, ráno jsem prošmejdila archív a trochu jara staršího data přidám.






Až budou kvést stromy a pampelišky, bude veseleji.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Veselé Velikonoce

 Všem mým příznivcům přeji veselé Velikonoce a krásné jaro prožité na zahrádkách, v přírodě a hlavně v poklidu.