pondělí 9. března 2009

Srážky smíšené

Když jsem se ráno podívala z okna, nevěřila jsem vlastním očím. Za oknem chumelenice, jako by měly přijít Vánoce. Honem jsem letěla pro foťák, div jsem si vaz nesrazila, abych pro vás zachytila ten rozmar počasí.





Naštěstí to netrvalo dlouho. V zápětí na to, začalo pršet a teď už ani neprší. Nebýt toho sněžení, asi bych ani žádný nový příspěvek na blog nedala. To kvůli soutěži, ale když už jsem tady, tak ještě přidám něco, co snad trochu připomene to blížící se jaro.






Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.