středa 18. března 2009

Vzpomínky

Inspirována článkem na stránkách http://sagitarius.blog.cz/ zavzpomínala jsem na svoji maminku a nejen na ni. Z rodiného alba jsem vylovila staré fotografie a prostřednictvím skeneru vám je můžu přiblížit. V třicátých letech minulého století přišla moje maminka do Brna. Později za ní přijela i její o pět let mladší sestra. Maminka se tady provdala a v Brně už zůstala. Její sestra se provdala do Olomouce. První tři fotografie byly pořízeny ve fotoatelieru pana Františka Svítila v Brně Nová ul.23 Hotel Passage. (Dnešní hotel Slovan na ulici Lidická).

Na této fotografii je maminka, když jí bylo asi 20 let.





Maminka foceno přibližně ve stejné době


Maminka uprostřed, vlevo kamarádka, vpravo maminčina sestra.



Tyto fotografie jsou z mého dětství, začátek padesátých let.

Na první fotografii jsem byla nemocná. Trápila mně angína. Vypadám dost naštvaně. Asi jsem opravdu neměla náladu na focení. Zato mamince to sluší.


Na této fotografii naopak vypadám šťastně. Mám vedle sebe svého vytouženého pejska Bobíka.To jsme pobývali s rodiči na podnikové chatě na Brněnské přehradě, kde byl můj tatínek správcem. Bobík byl uštěkaný pes, jako ostatně všichni malí pejsci a zřejmě na něho měl pifku nějaký nimrod, kterému plašil zvěř. Jednou nám ho postřelil a Bobík to nepřežil. 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.