pondělí 30. března 2009

Moravský venkov

Slibovala jsem koníčky a jsou tady. Nejsou moji i když bych je vlastnila ráda. Jsou jednoho z našich sousedů, který se nedávno nastěhoval do dávno opuštěného domu. Fotky koníků taky nejsou moje. Poslala je jedna malá milovnice koní, jejíž rodiče tady mají chalupu. Zatím, co já jsem pečovala o našeho pejska a taky trochu o sebe, vyběhla na kopec a koně vyfotila.







A toto už je moje hospodářství i fotky.








Počasí nic moc. Celou noc pršelo, všude je blatisko. Zamračeno tak, že se ani nechce věřit, že by meteorologům mohla předpověď na zítřek vyjít. Doufám, že vyjde. Jdu honem dožehlit koš prádla, abych mohla zítra do zahrady.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Veselé Velikonoce

 Všem mým příznivcům přeji veselé Velikonoce a krásné jaro prožité na zahrádkách, v přírodě a hlavně v poklidu.