neděle 1. srpna 2010

Medové dorty z mé dílny

Medový dort 36 zdobila jedenáctiletá Katka


Pro mladšího syna k 36.narozeninám.

.

Pro staršího syna k 43. narozeninám.

K včelaření neodmyslitelně patří také medové perníčky a dorty. Medové dorty dělám asi 20 let. To jsme ještě vlastní včelky neměli. Medem nás tehdy zásoboval tchán, který se včelařením zabýval. Recept mám od tchýně, která pekla dorty dětem a taky na včelařské bály. Pro zájemce je recept uložený v rubrice recepty. Dušovala jsem se, že to nikdy péct nebudu, protože jsem měla dojem, že je to moc pracné, ale když jsem to jednou zkusila, přišla jsem na to, že to vlastně vůbec není náročné. Mám pár vychytávek, které pečení velice usnadní. Například každou placku vyválím zvlášť na pečícím papíře a vykrojím podle pokličky na hrnec kruh. Papír přenesu na plech a je to. Je potřeba péct aspoň dva dny před oslavou, aby se dort pěkně rozležel. Pak je to lahůdka ze všech lahůdek ta nejlahůdkovatější.


Medový dort 40

Pro staršího syna ke čtyřicetinám

kulatiny

Pro snachu k čtyřicetinám.

k patnáctinám


Pro vnučku k 15. narozeninám.


 
Bylo jich samozřejmě víc, ale ne všechny jsem fotila. K 25. narozeninám jsem pekla minulý týden  ten poslední pro vnukovu přítelkyni. Letos budu péct ještě několikrát. Jednou to bude k 44. narozeninám a pak ke kulatým 40. narozeninám. Obojí pro mé dva chlapečky.

Přidávám zatím poslední medáček.

.

.


.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.