úterý 31. srpna 2010

Medový dort

Jsou tu další narozeniny a jsou kulaté. Tradice mi velí obdarovat oslavence medovým dortem, který je u nás velmi oblíben. Na zdobení jsem tentokrát použila marcipán vlastní výroby. Měla jsem obavy jak půjde hmota rozválet tak, abych potáhla celý dort. Nakonec jsem byla překvapená, že to šlo docela dobře. Vál jsem si posypala moučkovým cukrem aby se marcipánové těsto nelepilo a pak nebyl problém přenést vyválenou marcipánovou placku na slepené medové placky. Jsem zvědavá co na to řekne rodinka mého druhorozeného, již čtyřicátníka. To je hrozné jak ty děti stárnou.


.


Nechtěla jsem používat barvivo i když je potravinářské. Možná to vypadá tak trochu jako svatební. Až na tu čtyřicítku.

Protože jsem babka hravá a ráda zkouším novinky, upekla jsem si o tři placky víc a udělala malý dortík jen tak. U Alenky perníkářky jsem se inspirovala jejím ostružinovým řezem a vyzkoušela její metodu zdobení . Alenčin řez najdete tady a můj pokus je na tomto obrázku.


.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Veselé Velikonoce

 Všem mým příznivcům přeji veselé Velikonoce a krásné jaro prožité na zahrádkách, v přírodě a hlavně v poklidu.