sobota 1. ledna 2011

A ještě ty ponožky

Tohle jsou ponožky pletené na dvou jehlicích. Není to žádná nádhera, ale potřebovala jsem spotřebovat vlnu. Bylo to jedno klubko a myslela jsem si, že to na ty jedny ponožky bude stačit. Nakonec chyběly asi dva metry příze. Musela jsem kousek patentu odpárat. Vy, které víte, jak se ponožky na dvou jehlicích pletou víte, že jsem nemohla udělat nic jiného, než jinou přízi použít na půlce patentu pokud jsem nechtěla všechno vypárat.  Návod na ponožky pletené na dvou jehlicích najdete na Ženském klubu. Přesně zde .


.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.