čtvrtek 6. ledna 2011

Dekorativní klobouček

Mailem jsem dostala od Lidušky předlohu na háčkovaný zvoneček. Předloha vypadala zajímavě a tak ač po Vánocích nedalo mi to a pustila jsem se do díla. Už ve třetí řadě jsem měla pochybnosti o zvonečku. Čtvrtá řada začala dílko vlnit a tak jsem začala improvizovat a ubrala jsem nějaké dlouhé sloupky.Potom jsem pakračovala podle předlohy, ale protože výsledek byl nejistý a čím dál, tím víc se mi zdálo, že z toho zvonek nebude vynechala jsem asi dvě řady a práci ukončila. Viděla jsem, že z toho rozhodně nebude zvoneček, ale zvonec a nebude ho na čem vypnout. Nakonec jak vidíte, je z toho dekorační klobouček. Jsem zvědavá co z toho stvoří Liduška. Možná bude šikovnější a zvonek z toho bude. 


klobouček


Klobouček má průměr 18 cm.

Pokud to někdo chcete zkusit, tady je předloha.


zvonek

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.