čtvrtek 13. ledna 2011

Brněnský hantec

Už dlouho jsme nehádali a tak si zase maličko připomeňme něco z hantecu.
Jsou zde dva výrazy a na vás je určit, co znamenají.

šábnout se

cabnót se


Tak zkuste to.


Komentáře jsou moderované, takže vaše odpovědi zůstanou utajeny až do okamžiku, kdy bude někdo znát oba správné významy. To proto, aby jste nebyli ovlivněni. Tentokrát bude první správná odpověď odměněna.  

Nečekala jsem takovou záplavu odpovědí. Již třetí komentář byl správný a vítězem je  Kerria, které také patří výhra. Protože výherkyně je holka šikovná a v ručních pracech je jako doma, nedostane dárek, který jsem původně plánovala. Bude to pro ni překvapení a až budu vědět, že byl doručen, pak uvidíte výhru i vy ostatní. Necháme si ještě chvilku tajemství. Vítězku prosím, aby mi do zprávy autorovi napsala svoji adresu.


.


Konečně jsem sehnala alespoň trochu odpovídající krabici a tak jsem dnes výhru odeslala. Kerria dostane jeden ze dvou stejných košíků. Snad se jí bude hodit.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Hrnkové knedlíky

 K dnešnímu obědu jsem dělala pajšl a k němu houskový knedlík. Dělávala jsem tyto knedlíky už jako mladá, samostatně hospodařící hospodyňka....