pondělí 10. ledna 2011

Košíky z papíru

Ač je po Vánocích a bylo uklizeno, začalo to nanovo. Dělali jsem nějaké zednické úpravy, takže se naprášilo a já dělám opět velký úklid. Ovšem po večerech pletu košíky. Dva menší přijdou do koupelny na drobnosti jako je holení mých dvou mužských a jeden košík mám ještě rozpracovaný, ten bude na moje drobnosti do koupelny. Velký kulatý košík měl být původně na záchod jako zásobník na toaletní papír, ale asi by ho tam byla škoda, takže bude opět na moje klubíčka.


.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Veselé Velikonoce

 Všem mým příznivcům přeji veselé Velikonoce a krásné jaro prožité na zahrádkách, v přírodě a hlavně v poklidu.