pondělí 27. června 2011

Jitka se zbláznila....


Při brouzdání po internetu jsem narazila na obchůdek s panenkami. Chtěla jsem obháčkovávat panenku Bárbí, ale když jsem uviděla tuto panenku, neodolala jsem. Cenově velmi výhodná panenka, která dokonce pláče a volá máma, táta, to vyhrála na celé čáře. Panenky Bárbí už obháčkovává spousta tvořilek a tak proč nezačít s něčím novým? Zatím bude sedět v mém koutku a příležitostně bude obháčkovávána a obšívána. To podle času a nálady. Jednou se možná bude hodit jako pěkný dárek a bude už mít i bohatou garderóbu. Možná si taky řeknete, že jsem se zbláznila, ale určitě si to řekne můj muž. To je ale úplně jedno. Když už nic, tak je to docela pěkná dekorace.



Zatím má na sobě jen "konfekci", ale brzy se dočká nových šatiček.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.