pondělí 27. června 2011

Líhnutí nedopadlo...

Včera se měla líhnout kuřátka. Dřívější kuřata se vylíhla vždy brzo nad ránem a když jsem šla krmit ostatní havěť, už to pod kvočnou pípalo. Včera ráno nic, tak jsem počkala do dnešního rána a ono taky nic. Tušila jsem, že není všechno jak má být. Už když rozklovala planá vejce a viděla jsem, že jsou ta ostatní vajíčka popiplaná žloutkem, říkala jsem si, že budou asi ucpané póry a kuřata se nebudou moci vyvíjet. Už se mi to jednou stalo a tehdy jsem neznalá věci vajíčka omyla a stalo se zase to, že jsem zřejmě tou vodou a hadříkem udělala něco podobného.Tehdy se ale některá kuřata přece jen vylíhla. Ovšem ne z těch umytých. Tentokrát nic. Slepice ale sedí dál a ne a ne se nechat z hnízda vyhodit. Brání se jak zběsilá a tak jsem využila chvilky, kdy se šla nazobat pšenice a podstrčila jsem ji dalších sedm vajec, která dnes slepičky snesly. Už jsem si nachystala krabičku na prosvěcování vajec a po týdnu prověřím v jakém stavu hnízdo je. Co nebude oplodněno hned odstraním, aby se situace neopakovala. Pokud si to slepička nerozmyslí a z hnízda neuteče. Uvidíme. Takhle to tedy tentokrát nedopadlo.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Veselé Velikonoce

 Všem mým příznivcům přeji veselé Velikonoce a krásné jaro prožité na zahrádkách, v přírodě a hlavně v poklidu.