pondělí 5. března 2012

Česneková cottage pomazánka

Na www.recepty.vareni.cz jsem objevila výbornou pomazánku a protože její příprava byla jednoduchá a v ledničce vše potřebné, hned jsem ji vyzkoušela. S opravdu chutnou pomazánkou a jak je mým zvykem upravenou podle mého, vás teď seznámím.



Ingredience:

2 kostky smetanového sýra ( dala jsem 3 kostky )
1 lžička koření tzatziki
2 lžíce majonézy
1,5 kelímku zakysané smetany ( neměla jsem a tak jsem dala 1/2 kelímku smetany ke šlehání )
4 - 5 stroužků česneku
1 kelímek cottage bez příchuti
100 g nastrouhaného ementálu

Postup:
Do misky vyklopit sýr cottage, přidat smetanu, smetanový sýr, koření tzatziky, prolisovaný česnek, majonézu a dobře promíchat. V závorce je to, v čem je rozdíl oproti receptu na http://recepty.vareni.cz Já jsem si to vylepšila ještě o nať z cibule. To pro oko, ale i pro jarní pocit zelených vitamínů.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.