středa 28. března 2012

Překvapeníííí

Říkala jsem, že vás překvapím. Deku pro miminko, kterou jsem původně chtěla plést, jsem nakonec uháčkovala. Trápila jsem se chvíli s popisem a pak jsem s tím praskla a začala jsem háčkovat. Nakonec jsem od toho nemohla odejít, jak jsem byla zvědavá na výsledek. Háčkovala jsem ji čtyři dny. Před chvílí jsem to dokončila, vyblejskla a tady je.

Je háčkovaná z Katky, 100% bavlněné příze, háčkem č. 1,5 a rozměr dečky je 61 x 61 cm.





Ale nebojte se. Na tu původně vyhlídnutou deku taky dojde. Jen nebude z bavlny ale z vlny a musím na to mít čas, abych se s tím vzorem poprala. Nevzdám to. Ale teď už jdu na kutě. Tak zase zítra.

Vyfoceno na denním dvětle to vypadá úplně jinak. Takové barvičky na dečce skutečně jsou.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Veselé Velikonoce

 Všem mým příznivcům přeji veselé Velikonoce a krásné jaro prožité na zahrádkách, v přírodě a hlavně v poklidu.