pondělí 21. května 2012

Nejdříve Bady a jeho nový kamarád Bax

Badyho první den v novém domově mu dal asi zabrat. Než si obešel zahradu a spřátelil se se všemi členy rodiny a hlavně s Baxem, jeho novým kamarádem, pěkně se ucaprtal. Měla jsem možnost nahlédnout na fotografie, které pořídili noví majitelé Badyho a něco z nich jsem vybrala pro vás, které jste měly s Badem soucit a moc jste mi pomáhaly.



Vzájemné oťukávání.



Zdá se, že z nich budou nerozluční kamarádi.


A je dobojováno. Na Bada dolehla únava.



A teď ještě jedna praktická informace pro vás, které jste poslaly peníze na prodloužení Badyho pobytu v hotelu.. Mluvila jsem s pánem, který vede psí hotel v Karviné a ten mi sdělil, že peníze zaslané na jejich účet nelze vrátit na účty zasílajících, jelikož to tímto prošlo jejich účetnictvím. Zůstává to tam jako sponzorský dar na opuštěné pejsky. Snad vás to nebude moc mrzet. Já za sebe můžu říct, že mě to nemrzí. Bady se má dobře a snad se za naše peníze budou mít lépe i jiní pejsci.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.