úterý 8. května 2012

Stále tvořím, neflákám se...

Na pár dní jsem se odmlčela , protože jsem byla velmi zaměstnaná a na PC zbyly jen noční hodiny. Stačila jsem jen přečíst poštu, odpovědět a dát vaše příspěvky na klubové stránky .
Ovšem nezapomněla jsem fotit a tak zdokumentovat svoji činnost. Bylo potřeba natřít stůl a lavičky na dvorku a protože jsem tady vždycky byla za natěrače já, už mně to nikdy, nikdo neodpáře. Tak jsem i tentokrát natírala Luxolem a když bylo hotovo, tak jsem se pustila do šití podprdélníků na lavičky a na židle. Než jsem to došila, nátěr zaschl a kupodivu se na něj Sára nepřilepila. Dnes jsem dvorek doladila ušitím jednoho polštářku, naaranžovala a pro vás vyblejskla. V mezičase a po večerech jsem háčkovala medvídka a kačaby pro neteř a jejího chlapečka. Bylo to mimo plán, ale stihla jsem to. A že se neflákala ani Sára, o tom svědčí další rozcupovaný podprdélník staršího data. Sára asi chtěla zdůvodnit moje šití těch nových a tak se s tím moc nepárala. Jsem zvědavá, jak dlouho vydrží její nájezdy ty nové sedáky. Zatím se zdá, že ji moc nezajímají. A teď ta fotodokumentace.






Stůl je zatím holý, ale dočká se ubrusu, jenže už nezbylo na jednobarevný, tak si s hadříky musím trochu pohrát a udělat kompromis.





A teď to Sářino řádění.



A medvídek s kačabami pro Renatku.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.