pátek 11. května 2012

Sářiny lumpárny a SOS pro šestiletého bígla

Tak dnes začnu se starší historkou. Medvídka, kterého jsem si v předstihu uháčkovala pro miminko jste už viděli. Pro miminko se hodil do té doby, než se ho zmocnila Sára. Bylo jasné, že už je k nepoužití a že musím uháčkovat nového.
A teď fotka před a po Sářině devastaci.





A tak jsem dnes dokončila nového medvídka a vyfotila oba spolu.


Další komentář netřeba. Medvídek je ušmudlaný a má pomačkané bříško.

A teď mám jednu prosbu.
Dnes se na mě obrátila majitelka tohoto krásného, dnes již šestiletého bíglího kluka. Je to potomek naší Yorgy. Paní se dostala do nepříjemné životní situace a stěhuje se do bytu, kde majitel domu nedovolí psa. Aby nemusela svého mazlíčka dát do útulku, hledá pro něho hodné lidi, kteří by se ho ujali a dali mu nový domov. Kdyby jste o tohoto krasavce měl někdo zájem, nebo víte o někom, kdo by se ho ujal, dejte mi zprávu. Ráda zprostředkuji kontakt. Na této fotce byl ještě štěně, ale zítra budu mít aktuální fotografii. Oba rodiče tohoto pejska jsou s PP a otec má dokonce pracovní zkoušky. Paní chce pejska darovat hodným lidem, kteří mu vytvoří nový domov plný lásky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.