středa 2. května 2012

Byl první májový den

Svátek práce jsme oslavili prací. Já střídavě v kuchyni a na zahradě. Pekla jsem krkovici, udělala změnu v minule použitém moučníku a to takovou, že jsem místo máslových sušenek použila hotový piškotový korpus. Ten jsem pokapala silnou instantní kávou s trochou rumu. Krém zůstal stejný. Taky to bylo dobré a trochu dietnější. No a po obědě jsem šla sázet muškáty a další rostlinky, které jsem přesadila již dřív, jsem s trochou rizika přemístila do zahrady. Kdyby přišly zmrzlí mužíčci, tak nebude problém vše přesunout domů.
První májový den se opravdu vydařil. Bylo krásně a já jsem udělala pár fotek.




Když květy nezmrznou, mohlo by být dost slivovice...


i křížalek a hruškovice...


Míša dnes pracoval na letním bytě pro chameleona, který se k nám zase vrátil.


A teď malá hádanka pro obdivovatele naší Sáry.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Veselé Velikonoce

 Všem mým příznivcům přeji veselé Velikonoce a krásné jaro prožité na zahrádkách, v přírodě a hlavně v poklidu.