pátek 1. června 2012

Ocenění blogu

Před pár dny jsem dostala ocenění od Růženky, za které ji moc děkuji. Neměla jsem ani myšlenky ani čas, abych toto ocenění, kterého si moc vážím umístila na své stránky. Promiň Růženko. Dávala jsem jen nové příspěvky od děvčat na Ženský klub. To nesneslo odkladu a tak dnes jsem se konečně dokopala k tomu, otevřít svoje stránky a poděkovat za ocenění. Ovšem nemám je komu předat. Ať se podívám, kam se podívám, všude už toto ocenění je. A tak prosím všechna šikovná děvčata, která toto ocenění ještě nemají, aby ho přijaly jako můj výraz toho, že si vážím všech, co něco dokáží a dělají to s láskou. Jitka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.