pondělí 11. června 2012

Tak to mě vytočilo...

Včera jsem šla do posledních komentářů a jeden z nich mě vytočil tak, že jsem se rozhodla o tom napsat.Týká se mé prosby k vám, které háčkujete a tehdy jsem hledala popis na dvě dečky, které jsem uháčkovala a darovala. Časopisy, ve kterém popisy byly jsem založila na neobvyklé místo (mezi kuchařské knihy). Není divu, že jsem oba časopisy nemohla najít v lavici s úložným prostorem, kde všechny čapopisy skladuji. Několikrát jsem lavici vyklidila, časopisy přerovnala a ty hledané mezi nimi nebyly.Už jsem to dávno vzdala, když jsem po nějakém čase dělala gruntovní pořádek v kuchyni a v poličce, kde mám kuchařky uložené jsem oba časopisy objevila. Mezi tím jsem předlohu na jednu z deček dostala tuším od Zdenky"ren" a na druhou mi poslala odkaz Hana Zelinda.To jen na vysvětlení. A teď ten komentář, který se mnou zamával. Najdete ho i s mojí odpovědí zde.


Tak a teď něco pro obdivovatelky naší psinky.Kasrtrace proběhla dobře, včera jsme byli nachat vytáhnout stehy. Chovala se způsobně. Ležela na stole klidně a ani se nehla, jen pozorovala pana doktora co dělá.Na to, jaká je divoška, nechá si se sebou dělat cokoliv. Čištění uší, nechá si klidně prohlédnout zuby, prostě na toto je skvělá. Udělala jsem pár fotek jak zabírá moje křeslo ve kterém hakluju.






To, co má Sára na krku bývaly značkové trenýrky. Byly už značně zvypírané a zvetšelé, takže je Sára ukořistila na hraní a tak to s nimi dopadlo.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.