pondělí 25. června 2012

Křiklouni

O dnešní budíček v šest hodin ráno se postarala zvířátka. Myslela jsem, že se perou kocouři. Byl to hrozný bengál. Vyběhla jsem na balkon a na druhé straně silnice z hromady dřeva vyběhla dvě zvířátka. Nevím, jestli to byli samečci, kteří se prali a u toho tak řvali, nebo jestli to byl pár a dělal ve dřevech úplně něco jiného a přitom řval... Jak jsem se dočetla na netu, nejspíš to byli samci v lítém boji o samici, protože teď od poloviny června do poloviny srpna začíná doba jejich páření. Po prodloužené březosti, která trvá 9 měsíců, se v březnu až dubnu příštího roku rodí 2 až 5 mláďat. Tolik jen pro osvětu. Zvířátka mě zřejmě zvětřila a byla pěkně zmatená. Místo aby utekla na opačnou stranu, přiběhla k domu a zalezla pod Míšovo auto. Vtom se přihrnula Sára a svým šíleným štěkáním je vyhnala z pod auta zpět na druhou stranu silnice. Zmatená jsem byla i já, protože než mě napadlo přinést foťák, už jsem zachytila jen jedno z obou zvířátek. Netušila jsem, jestli z fotky něco bude, protože jsem si to musela přiblížit zoomem a navíc jsem ani neměla čas zaostřit. Na další fotku už nedošlo. Jedno ze zvířátek už pelášilo do sousedovic zahrady a to druhé se vydalo za ním. A protože nevím, jestli z obrázku něco poznáte, prozradím vám, co to bylo za zvířátka. Byly to lesní kuny.






A když do toho byla zapletená i Sára, tak ani její fotka nesmí chybět. Tu jsem vyfotila, až už bylo po všem.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.