neděle 22. července 2012

Spáchal snad sebevraždu?

V poslední době toho u počítače moc nenasedím, ale dnes jsem měla trochu víc času a tak jsem dělala resty. Najednou rána do okna a něco spadlo na zem. Když jsem vyběhla na balkon, na zemi ležel mladý kosák. Zvedla jsem ho a on se ještě malinko hýbal, ale bylo to to poslední, co na tomto světě vykonal. Pak zavřel očka a zůstal strnule ležet. Musel letět proti oknu jako tryskáč, když ten náraz způsobil jeho smrt. Předpokládám, že to byl kosák z hnízda, které si jeho rodiče vystavěli v koruně naší staré švestky. Jestli si vzpomínáte, na to podivné chování kosáka na chodníčku, bylo asi, tak jak v komentáři některá z vás poznamenala, odvádění pozornosti od hnízda.


Tohle je pravděpodobně rodič toho mrtvého kosáčka.



Škoda ho. Kolik mohl sezobat much, které se opět tak přemnožily, že když jsem ve středu škvařila sádlo, nalezlo jich do kuchyně tolik, že mucholapka byla v krátké době černá.
Od smutného konce kosáčka se podíváme do zahrádky, která je poněkud zanedbaná. Stále prší, nedá se nic dělat a plevel roste jako o závod. Nebudu vám ukazovat pleveliště , ale vybrala jsem jen kytičky.






Tak se vysemenila divizna.


A toto je moje skromná úroda levandule.



Vnouček Míša (15 let) vylíčil dvoreček, aby bylo letní posezení příjemnější. Za to mu patří velký dík.


Sklizená levandule. Něco málo jsem na keříčku nechala na vysemenění. Snad se zadaří.


Léto je v plném proudu, gril je koupený, tak teď jen vnoučata a pěkné počasí, abychom si letního grilování aspoň trochu užili.


A tady se zase uchytily slunečnice ze semínek, které rozházeli ptáčci v zimě.


Jeden z mnoha nezvaných obyvatel naší zahrady.


Každý rok je něco. Jednou se přemnoží nenechaví slimáci, kteří sežerou v zahradě na co přijdou. Letos jsem v zahradě neviděla žádného. Zato jsou přemnožené muchy a to už druhý rok. Ptáky jsme asi tak rozmazlili, že chodí zobat s našimi slepicemi a hmyz je moc nezajímá. Tolik ptáčků lítá k nám na zahradu a přitom nás můžou muchy sežrat. Tak nevím, všude máme navěšené mucholapky, já chodím s plácačkou a buším do nich hlava nehlava a stále jich neubývá. Máte to taky tak?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.