sobota 4. srpna 2012

Žiju...... ale jen tak, tak


Asi jsem některé z vás trochu vystrašila, ale nebojte se,žiju. Několik z vás se obávalo o můj zdravotní stav, protože nepřibývají žádné nové články. Neochořela jsem, alespoň ne natolik, abych opustila svůj blog. To bych musela být jedině na smrtelné posteli a i tak, pokud by si pro mě zubatá nepřišla bez ohlášení, tak bych vám to sdělila. Jsem teď jen hodně vytížená. Zavařování, které nemiluju, přípravy na příchod Míšova miminka,(to je příjemná zábava) šturmování s dvěma objednanými dečkami a tak ani večer už nemám chuť cokoliv na blog sesmolit.Mám nastřádané nějaké fotky, tak pro pokoukáníčko vám je sem přidám. Dnes nemám tolik vaření, jelikož zůstala půlka kuřete z grilu a švestkové koláčky, tak se o to v poledne podělíme. Chlapi řežou dřevo a tak ani manžela neirituje, že sedím u počítače a v kuchyni na mě čeká nádobí. Budu dělat jen nudle do polévky a trochu pohoním úklid, takže ta chvilka u PC se ztratí. Tak teď fotky a nebojte, ještě nějaké články budou než to na této pozemské pouti zabalím.

Sára měla zase návštěvu. Štěně bígla jménem Hugo mají naši známí v sousední obci. Je to krasaveček a dělá stejně divoké kousky, jako naše Sára.Taky hrabe díry, nedá pokoj nikomu a ničemu. Je o to horší, že se vecpal pánečkům do postele. To naše Sára neudělala a za to jsem ráda. Seznamte se s Hugem.







Týden s námi pobyla vnučka Katka a Sára si ji užívala.










Katka dostala k osmnáctým narozeninám šicí stroj a chtěla se s ním naučit zacházet a něco ušít. Proto se mnou pobyla týden, pomohla mi s úklidem, zvládla techniku šití na své kufříkové Singrovce a tady je její první výrobek. Ušila dva koníky. Jednoho dostala holčička v kočárku a tento čeká na Katčina synovečka až se narodí.



A ještě oko do zahrady.....





Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Veselé Velikonoce

 Všem mým příznivcům přeji veselé Velikonoce a krásné jaro prožité na zahrádkách, v přírodě a hlavně v poklidu.