neděle 12. srpna 2012

Kečup - palivec

Dnes ráno jsem se zastavila na blogu Milušky a našla jsem tam recept . Neznala jsem ho, ale zamlouval se mi a tak jsem hned začala s prací. Rajčat máme na zahrádce dost, papriky taky, tak nebylo co rozmýšlet.


Použila jsem přezrálá rajčata, která už by stejně nikdo nejedl a i ostatní ingredience jsem měla poruce a tak jsem se do toho pustila ještě před obědem. Rozvařila jsem si rajčata s paprikami a kořením a po obědě jsem to rozmixovala, přepasírovala, přidala sedm nastrouhaných stroužků českého česneku, ještě krátce povařila a naplnila sklenice. Ze dvou kilo rajčat , šesti paprik jsem udělala pět plných skleniček a ještě půl skleničky je na ochutnání.



Ingredience:

3 středně velké cibule
3 pol. lžíce oleje
2 kg rajčat
1pol.lžíce soli
1 dcl osta
3 dcl cukru
1 káv.lžičku carí koření
1/2 káv. lž. mletého zázvoru
1 a1/2 káv. lžičky pálivé papriky ( nebo čerstvé feferonky podle odvahy)
6 zelených paprik.
6 - 10 stroužků česneku

Postup:

Na oleji zpěníme cibuli, přidáme nakrájená rajčata a papriky, přidáme ostatní ingredience a necháme rozvařit. Rozmixujeme. Já scedím přes síto, abych odstranila semínka z rajčat, přidám prolisované stroužky česneku a ještě horké plním do skleniček. Pak dám krátce sterilovat. Přivedu k varu a nechám asi 5 minut v té horké vodě a je hotovo.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.