pátek 24. srpna 2012

Háčkované dečky

V tomto týdnu jsem hned po dokončení dvou velkých deček přešla na další, tentokrát menší dečky. To proto, aby háček nevychladl a abych splnila představy a pomohla dotvořit nostalgickou atmosféru v budoucí malé kavárničce, která se bude otevírat v říjnu. Pro začátek bude potřeba sedm deček, které budou každá jiná tvarem i vzorem, ale všechny budou bílé.Zatím jsem spáchala tři, ale udělám víc než sedm, aby si budoucí kavárník měl z čeho vybírat.


Tato oválná dečka má v galerii číslo 110 a její rozměr je 34 x 20 cm





Tato dečka má č.111 a rozměr 29 x 29 cm




Opět oválná dečka je v galerii pod číslem 112 má rozměr 38 x 32 cm.

Na všechny tři dečky mám předlohu, takže mohu na vyžádání zaslat.

Mám rozpletený spací pytel pro mimi a ten dodělávám průběžně. Dnes o pletené věci pro děti není velký zájem. Je tolik pěkných věcí v obchodech, že nemá smysl plést ve velkém. To není jak za našich mladých let, kdy jsme chtíc si obléknout dítě do něčeho pěkného, musely pustit fantazii na špacír a plést, šít a háčkovat. Možná udělám ještě nějakou čepičku, bačkůrky, nebo hračku, ale to bude asi všechno, co spáchám. Navíc mě pletení moc nebaví. Jsem posedlá háčkováním.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.