pátek 10. srpna 2012

Patchwork pro miminko

Tuto techniku mám moc ráda, ale ještě jsem nenašla odvahu se ji naučit.Vždycky mi to připadalo moc složité a pracné.Nevím, jestli bych tuto techniku stihla zvládnout v takové dokonalosti, jako moje virtuální kamarádka Mafinka. Proč bych se taky o to snažila, když vím, kam si o takovou parádu můžu napsat. Plánovala jsem pro naše ještě nenarozené pravnoučátko koupit hrací deku, kterou jsem si u Martinky vyhlédla. Objednala jsem si ji spolu s žirafkou a japonským míčkem na hraní. Měl to být dárek k narození miminka, ale dopadlo to jinak. Jsem totiž hrozná a kupovat něco dopředu, je v mém případě hazard. Nevydržím totiž nikdy uchovat tajemství do poslední chvíle.Takže ani teď jsem to nevydržela a při první návštěvě Míšovy přítelkyně, jsem ji dárek dala. Vymluvila jsem to na to, že mám obavy, aby si hrací deku nekoupila,když já mám koupenou takovou parádní, kterou v jejím okruhu maminek žádná mít nebude. Měla jsem v nose, protože se na zakoupení chystala. Tak to zase jednou něco vyšlo. Ovšem, teď budu dělat dárek k narození sama, ale to nebude problém, protože vymyšlené jsem to měla už dávno, a protože dečky jsou dokončené, ( poslední očko jsem udělala včera ve 22.30 hod ), budu mít do začátku října času dost. Dečky teď vyperu, naškrobím a vypnu. Jak budou suché, vyfotím a pochlubím se v příštím článku.

Všechny tři fotky jsou z Martinčina blogu, protože já jsem je tak rychle darovala, že jsem je ani nevyfotila. Darovaná žirafka je zelená, balonek je s beruškami. Poněkud odlišné barevné kombinace, ale to na kráse výrobků nic neubírá. Takže obrázky jsou jen orientační. Na Martinčině blogu najdete ještě mnoho dalších krásných věcí. Nezapomeňte nakouknout i na její e-shop







Martinka vyfotila deku, kterou jsem si objednala a v jejím e-shopu jsem našla i tu žirafku v objednané barvě.






Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Veselé Velikonoce

 Všem mým příznivcům přeji veselé Velikonoce a krásné jaro prožité na zahrádkách, v přírodě a hlavně v poklidu.