čtvrtek 13. září 2012

Tvarohová pomazánka

Nikdy bych nevěřila, že něco, co je zdravé, může být i dobré. Od dětství mám totiž zafixováno, ( může za to moje milovaná maminka), že když nemám něco ráda, je to zdravé. Na všechno, co jsem nechtěla jíst, protože mně to nechutnalo, řekla maminka " musíš to sníst, protože je to zdravé". To jen na vysvětlení k této pomazánce. Kombinace tvaroh s mrkví, je dobrá na posílení činnosti jater. Tedy zdravá kombinace a kupodivu chutná.


Ingredience:

Vanička tvarohu (pro dietáře netučného, pro mě plnotučného)
jedna až dvě najemno nastrouhané mrkve
jeden stroužek česneku (kdo má rád pikantní pomazánku, může přidat)
podle chuti sůl

Zamíchat, nechat chvíli v lednici prolnout chutě a pak už jen mazat na tousty nebo rohlíky.Zdravá večeře, nebo svačinka, která pohladí vaše játra.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.