neděle 9. září 2012

Pel-mel

Léto pomalu končí, ale sluníčko ještě hřeje a to je fajn. Na zahrádce ještě všechno kvete, muškáty vypadají stále dobře a tak jsem udělala ještě pár snímků.













Nějak se mi nechce psát sáhodlouhé články. Ne, že by nebylo o čem psát, stále se něco děje, ale jsem nějaká nesoustředěná a taky, jako by bylo stále míň času. Třikrát týdně teď jezdím do Brna na rehabilitace s nohou. Mám zánět achilovky a tak se střídá ultrazvuk s laserem a příští týden se bude rozcvičovat . Mám tedy o zábavu postaráno až do konce měsíce. Bolest mě pronásleduje už dlouho, ale stále jsem doufala, že to odezní, jako ostatně už několikrát. Teď jen doufám, že se to vyřeší definitivně.Aby toho nebylo málo, Sára něco sežrala a tak jsme navštívili veterinu. Měla tmavou stolici s příměsí krve. Dostala antibiotika a Entizol. Dnes už je dobře, ale trochu mě to vyděsilo. Ona totiž neustále něco ožírá, nejraději plastové lahve a tak jsem měla strach, že spolkla nějaké víčko od petky, nebo jeho část. Naštěstí ne, ale asi vyšťourala něco spoza plotu slepicím. Jinak si to nedovedu představit.Je na granulích , těch nejkvalitnějších a tak by neměl být důvod pro nějakou koliku. Jenže to by nesměla být tak žravá a lačná toho, co by neměla žrát vůbec.






Dnes bylo živo i na obloze nad námi. Zřejmě nějaká akce na penzionu Lada. O tom jsem ještě nepsala, ale taky na to dojde.







I Sára měla o zábavu postaráno. Zkoumala potkany pro hady. Jen jsem trnula, aby se s některým z nich nechtěla seznámit trochu blíž.







I já jsem měla co dělat. Tento víkend je u nás pouť a tak jsem pekla. Co jiného než koláče, které jsou u nás moc oblíbené.Když peču koláče, do těsta nepoužívám bílky a už jsem jich měla v lednici dostatečné množství, tak jsem udělala i roládu.Je to vlastně bezé, které by mělo být naplněné šlehačkou, ale já jsem udělala krém a přidala jsem mandarinkový kompot.









A tyto beránky jsem vyfotila v Brně - Slatině.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Veselé Velikonoce

 Všem mým příznivcům přeji veselé Velikonoce a krásné jaro prožité na zahrádkách, v přírodě a hlavně v poklidu.