středa 28. listopadu 2012

Hadrolety v maskáčích

Od víkendu mám ve foťáku pár fotek a nebyla jsem schopná je dát na blog. Tak dnes tak činím. Nevím, co to bylo za akci, ale naší, jinak poklidnou obcí se přehnala podivná skupinka veteránů. Na balkon mě s foťákem v ruce vyhnal nezvyklý hluk. Moje překvapení bylo nevídané. Hadrolety v maskáčích si to hrnuly do kopce a kupodivu jim to jelo. Ten jeden měl na střeše podivné zavazadlo. Kdyby jste někdo věděli k čemu to slouží, budu ráda, když to napíšete do komentářů. Jsem hrozně zvědavá. Jediné, co mě napadlo je, že by to mohly být podpěry pro stavbu velkého stanu, typu hangár, ale nevím, nevím. I když jsem internet provětrala, o žádné akci milovníků Velorexů, jak jsou správně tato vozítka označovaná, jsem se nikdy nedočetla. Dříve to byla auta pro invalidy. S jedním takovým autíčkem jezdil do práce i náš kolega. Nevím, jestli byl invalidní, ale patrné to na něm nebylo. Když ho kluci chtěli pozlobit, tak milé autíčko klidně ve dvou chlapech přenesli kamkoliv, nebo mu je jen obrátili jiným směrem, než jak je měl zaparkované. Takže je to velmi mobilní vůz. Mrkající


Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.