pátek 23. listopadu 2012

Jedenáctka

Co všechno může znamenat číslo 11?

Může to být třeba jen pouhé číslo domu, číslo boty ( snad pánské) , může to označovat cokoliv. V našem případě je to hra, která koluje internetem mezi blogery. A o co konkrétně jde? Je to jedenáct otázek pro mě, které připravila Petra a na ty tady odpovím. Mým úkolem je připravit dalších jedenáct otázek a nominovat dalších jedenáct blogerek, které by měly odpovědět zase na ty moje otázky.


Tady je jedenáct otázek, které mi položila Petra, a mých jedenáct odpovědí:


1) Jaké je tvé nejoblíbenější jídlo?

Segedinský guláš

2) Co se ti nejvíc líbí v blogovém světě?

Komunikace mezi blogery a navazování nových, byť v mnoha případech jen virtuálních přátelství.

3) Tvá oblíbená filmová postava?

Pokud mám říct jen jednu postavu, pak třeba Chris Adams z filmu Sedm statečných, kterého ztvárnil Yul Brynner

4) Jak nejraději trávíš volný čas?

To je o mně notoricky známo, že jsou to veškeré ruční práce, především však háčkování.

5) Čím nebo kým bys chtěla být, kdyby ses znovu narodila?

Až se znovu narodím, budu farmařit. Chci mít kolem sebe hodně zvířat a hlavně koně.

6) Domek nebo byt?

Jestli se ptáš na to, co bych chtěla mít, pak k té farmě rozhodně velký dům, pro velkou rodinu.Zatím mám domek.

7) Pes nebo kočka?

Pes a jedině bígl.

8) Máš ráda Vánoce? Jak se na ně připravuješ?

Mám ráda všechny svátky, Vánoce nevyjímaje. Mým přáním by bylo, mít o Vánocích kolem sebe všechny moje blízské, připravovat pro ně výborné jídlo, spoustu dárků, ale je to utopie. Nikdy se všichni na Štědrý den nesejdeme. Nejspíš až o prvním svátku vánočním.Letos bych chtěla dokončit vánoční úklid a veškeré přípravy včas, abych měla možnost prožít Advent v klidu, při poslechu koled a hlavně v pohodě, v lenošce u krbu a jen tak si háčkovat pro radost.

9) Co tě dokáže zaručeně rozesmát? Jaký máš návod na dobrou náladu?

Kousky naší Sáry, to každodenně a pak se hodně pobavím, když se u nás sejdou naši dva kluci, kteří, když jsou v pohodě, mívají tolik humoru, že mě vždycky nakazí.Škoda jen, že se u nás scházejí tak málo kdy.Recept na dobrou náladu se těžko shání, ale o jednom bych přece jen věděla. Neposlouchat zprávy, nečíst noviny a obklopit se lidmi, kteří jsou pozitivně naladěni. Když už se ti podaří tu dobrou náladu si vytvořit, pak si ji nenechat ničím a nikým pokazit.


10) Máš nějakou fobii?

Můj vnuk mě ze všech fóbií, které jsem kdy měla vyléčil. Hadů jsem se bála, pavouků štítila, a dnes jsem s nimi v jedné domácnosti a fóbie jsou pryč. Jedině co mně zůstalo, je odpor k myším, ale fóbie jako taková, to určitě není.

11) Nakupuješ ráda? Za co bys byla schopná utratit nejvíc peněz?

Nakupuji velice ráda, ale ani ne tak pro sebe, jako pro druhé. Toto je snad nejtěžší otázka, kterou jsi mi položila. Já už velké nároky nemám a proto je odpověď tak těžká. Nejvíc peněz bych asi utratila za recept na zdraví a štěstí pro celou moji rodinu. Jenže tak jednoduché to není,takové recepty se neprodávají. Ale jsem schopna utratit peníze i za blbosti, když na věc přijde.

A teď mých jedenáct otázek pro dalších jedenáct nominovaných.

1.) Proč jsi začala psát svůj blog?
2.) Kolik času věnuješ svému blogu?
3.) Co Tě nejvíc na blogování baví?
4.) Jaké jsou Tvé koníčky?
5.) Vzpomeneš si na nějakou hru z dětství?
6.) Chodila jsi ráda do školy?
7.) Co považuješ za nejzásadnější ve vztahu ke své rodině?
8.) Kam by ses nejraději rozjela, kdybys nebyla ničím limitována?
9.) Když jsi opouštěla školu, měla jsi jasnou představu o svém budoucím povolání?
10.) Jsi spokojená s tím, co děláš, jak profesně, tak soukromě?
11.) Chtěla bys něco ve svém životě změnit?

Tyto otázky jsem připravila pro těchto jedenáct nominovaných:


Tak jsem horko, těžko vypotila jedenáctku děvčat, na jejichž uvážení nechám, jestli se budou chtít zúčastnit.

Na poslední chvíli mám ještě jedenáct otázek od Šárky, tak abych neurazila, ještě na ně odpovím.

1) Jakou lidskou vlastnost vyloženě nesneseš?

Nesnáším faleš a lež.Nic horšího neznám.

2) Co tě v poslední době rozesmálo?

Seznam kandidátů na prezidenta.

3) Vlastníš talisman? A jaký?

Mám stříbrný prsten se skarabeem. Na prst ho už nenavlíknu, ale dá se říct, že to je jakýsi můj talisman.

4) Jsi pověrčivá?

Ani ne.

5) Jakou Vánoční ozdobu máš nejraději?

Mám jednoho ptáčka, ještě z dob mého dětství. Je to jediná ozdoba, která se zachovala a tak toho mám nejraději, protože mi připomíná staré, dobré časy mého dětství.

6) Řídíš se nějakým mottem?

Nikdy neříkej nikdy.

7) Tvá nejoblíbenější Vánoční koleda?

Pojďme spolu do Betléma.... myslím, že se tak jmenuje

8) Umíš se povznést nad žertem, který se týká tvé osoby?

To rozhodně.


9) Sbíráš něco? A co?

Nesbírám nic. Kdysi jsem sbírala známky.

10)Co jako první uděláš, když ráno vstaneš z postele?

Přivítám se se Sárou (náš pes), to ani jinak nejde, protože ona si to vyžádá sama.

11)Jsi spíše čajová a nebo kávová?

Jsem kávová.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.