úterý 20. listopadu 2012

Vánoční výměna

Náhodou jsem narazila na stránky http://66jana.blogspot.cz , kde se koná "Vánoční výměna". Přišlo mi to, jako dobrý nápad a tak jsem se přihlásila. Spočívá to v tom, že autorka této výměny vybere děvčata, která se budou vzájemně obdarovávat. Mně byla přiřazena Iveta , které jsem měla vyrobit dáreček a já bych měla dostat dárek od Moniky. Vím, že některé z vás už se podobné výměny zúčastnily na jaře a přihlášené jste i teď. Tak přeji hodně nápadů a veselé tvoření. Můj dárek už si adresátka rozbalila a tak můžu odtajnit to, co jsem vyrobila.
Před časem mě inspirovala Janka svými obháčkovanými mýdly a tak jsem také jedno obháčkovala.


Druhý dáreček je chňapka, kterou jsem ovšem vyfotila ještě než jsem ji vytvarovala. Tu vytvarovanou jsem si vtipně z foťáku vymazala , když už byl dáreček důkladně zabalený.


Poslední je přívěsek na klíče.


Jana měla při losování šťastnou ruku, protože můj dárek přišel vhod. Iveta neháčkuje, ale dělá krásné věci ze dřeva. Rozhodně vy, které její stránky neznáte,jděte se k ní podívat. Bude se vám tam líbit.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.