středa 23. ledna 2013

Dečka č.116 - kulatá

Počasí mně nahrává a tak si pěkně v klidu u kamen šmodrchám. Mám spoustu vizí, co všechno budu do Velikonoc muset stihnout a tak už bych se tomu opravdu měla začít věnovat. Jenže, jenže. Byla jsem okouzlena touto něžnou dečkou a tak jsem se do ní ještě pustila. Háčkovala jsem z Moniky, jak je mým zvykem, háčkem č.8 a průměr dečky mi vyšel 43 cm. Spotřebovala jsem cca 1/2 klubka. V časopise byla doporučena příze "Manuela 5", háček č.2 a průměr dečky, při použití této příze by měl být 56 cm. A teď jak to dopadlo. V galerii ji najdete pod číslem 116.

Na tmavém podkladě je sice lépe vidět vzorek dečky, ale zkresluje to barvu.


Na této fotografii je vidět jakou barvu jsem použila.


Předloha je k mání, tak si o ni můžete napsat.

PS. Porovnání velikosti háčků pro Janku. Fotografie ukazuje jen rozdíl mezi dvěma velikostmi. Není to přesné.
Vlevo je háček č.8 vpravo háček č. 3

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.