úterý 1. ledna 2013

Jak na Nový rok, tak po celý rok...

Říká se, že jak na Nový rok, tak po celý rok. Od té doby, co blog.cz vymyslel změny v administraci blogu, potýkám se s tím. Nevím, jestli je to právě těmi změnami, ale dlouho trvá, než se do administrace dostanu. Chybí mi poslední komentáře a nové články oblíbených blogerů v původní podobě. Možná se k nim dá dostat i jinou cestou, ale tu jsem zatím neobjevila. Asi už nejsem tak pružná jako dřív a nebo starý blog.cz byl opravdu jednoduchý a byl pro všechny kategorie blogerů. Tedy i pro seniory. Stále víc koketuji s myšlenkou, že blog.cz opustím. Proč si mám na stará kolena komplikovat život? Kdyby to, co jsem za šest let vytvořila tady, šlo jednoduše přesunout jinam, udělala bych to hned. Ale dost nářků, proto tady nejsme. Třeba se s tím zase dokážu nějak poprat. Jen doufám, že to nebude trvat celý rok...

A když bude platit slogan, jak na Nový rok, tak po celý rok, tak tedy opět budu celý rok háčkovat, protože ráno jsem doděla dvojici přívěsků na klíče, nebo na aktovku. Uvidíme, koho zaujmou.


Přibyla ještě žabka.



Vrhnu se teď na kačaby a přívěsky, abych měla vždy něco pro kamarády a pro děti. Ale pomalu už budu chystat Velikonoce. Štěstí přeje připraveným a já nechci nic nechávat na poslední chvíli.

A péct taky budu dál. Novoroční koláče jsou toho svědkem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.