pátek 18. ledna 2013

Hemžení na zasněžené zahradě

Člověk by si mohl postěžovat na spoustu nedostatků, ale na nedostatek sněhu zrčitě ne. Alespoň v posledních dnech. A jak to vypadá, bude ho stále víc, alespoň podle meteorologů.
Sára si to užívá. Já už míň, protože kde není sníh, tam to klouže, ale ke slepicím se musí. Takže, kdyby mě někdo pozoroval, jak opatrně našlapuji na chodníčku, asi by se pobavil. V jedné ruce kbelík s krmením, v druhé s vodou a kdybych s tím uklouzla, tak mám polámané všechno, co se na mém těle polámat dá.


Takže se raději zdržuji doma, pozoruji dění v zahradě přes okno a tohle je výsledek.







Zastihla jsem i strakapouda, ale uletěl dřív, než jsem zaostřila.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.