pátek 4. ledna 2013

Velikonoční inspirace

Možná si teď řeknete, že jsem se zbláznila. Sotva jsme zavřeli dveře za Vánocemi a já už straším s Velikonocemi. Ale věřím, že až tady budou, pak si řeknete, že jsem měla pravdu, když jsem začala s přípravami tak brzo. Já, s přibývajícími roky na svém hřbetě, přímo bytostně nesnáším stres a tak si přípravu raději rozložím do delšího časového úseku. Později, až se bude nachylovat jaro, začnu blbnout s kytičkami a pak už nebude moc času na ruční práce. Tak nejdřív uzavřu Vánoce aspoň fotkami. Tak to dnes u nás vypadá venku.



Tak tím dělám za loňským rokem definitivní tečku. A teď ta inspirace pro Velikonoce.
Nejdřív jedna nepříliš povedená medvědice, která nemá s Velikonoci nic společného, ale chtěla jsem si ji zkusit. Nevydařila se proporcionálně. Má delší přední nohy.Mrkající Ale děti to moc nesledují. Pro ty je důležitý celek.





Myslím, že vám nemusím psát, že předlohu na nic z toho , co tady vidíte nemám. Je to okoukané a vy jste všechny tak šikovné, že vám moje fotky budou stačit. Kdyby ne, tak napište do komentáře a já se pokusím o popis.

Tak mně to nedalo a trochu jsem medvědici ty přední tlapky zkrátila.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.