úterý 11. března 2014

Výlet do Brna

Na dnešek jsme byli s manželem objednaní na oční. Objednávala jsem nás už začátkem února, takže ještě před svým krkolomným pádem. Ráno jsem se probudila s bolestí zad. Asi to bylo tím, že včera se mně zdálo, že je mi líp a tak jsem se trochu víc zapojila do domácích prací. Vařila jsem, trochu poklízela, ale večer už jsem cítila, že to není ono.A tak ráno jsem se rozhodovala, jestli oční nevzdám. Ale představa, že mě objednají zase nejspíš za měsíc nakonec rozhodla a jela jsem. Když už jsme byli v Brně, stavili jsme se v kavárně našich dětí. Tentokrát jsem si měla čas všechno prohlédnout a musím říct, že to mají velmi pěkně zařízené. V patře je pěkný nekuřácký salonek, o kterém jsem si z fotek nemohla udělat představu. Ve skutečnosti je dost velký a přitom útulný. Celkový dojem z kavárny je velmi příjemný. Snacha mně namíchala Piňakoládu, manžel si dal kafíčko. Chvíli jsme pobyli a jeli do Židenic na polikliniku. Výsledek vyšetření dopadl dobře. Zrak se nezhoršil, brýle zůstávají. Jen mírný náznak na šedý zákal, což je podle paní doktorky stav odpovídající věku. Takže vlastně dobrý. Cestu autem jsem přežila a doma jsem si ulevila zádům, spolkla prášek od bolesti a ráno se uvidí.




nekuřácký salonek

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.